23 nieuwe trucks
Het terrein van Wensink Mercedes-Benz in Zwolle leek voor even het distributiecentrum van Lekkerland. Met maar liefst 23 nieuwe trucks realiseert Lekkerland dit jaar een flinke verjonging van het wagenpark. 11 nieuwe Mercedes-Benz trucks zijn inmiddels afgeleverd aan dé specialist voor on-the-go consumptie uit Son, de rest volgt dit jaar nog. Tijd dus voor een ‘lekker’ PR-moment!
Jarenlange relatie
De relatie tussen Lekkerland en Wensink Mercedes-Benz Trucks gaat al 12 jaar terug. En de samenwerking is altijd goed gebleven. “We zijn ontzettend blij dat Lekkerland wederom voor het merk Mercedes-Benz en ons als dealerbedrijf heeft gekozen. Hiermee is het wagenpark van Lekkerland weer toekomstbestendig. Ik wil Lekkerland nogmaals hartelijk bedanken voor het in ons gestelde vertrouwen”, aldus Roberto Benschop van Wensink Mercedes-Benz Trucks.
Veel assistentie- en veiligheidssystemen
De nieuwe Mercedes-Benz Actrossen zijn voorzien van veel assistentie- en veiligheidssystemen, waaronder mirrorcams, Predictive Powertrain Control (PPC) en Active Brake Assist 5. Voor de chauffeurs een feest om in te rijden. Lekkerland heeft zowel gekoelde- en niet gekoelde bakwagens aangeschaft voor het vervoeren van alle producten. De opbouw van de bakwagens is verzorgd door Wüllhorst GmbH & Co. KG uit Selm-Bork (D).
Over Lekkerland
Met deze 23 innovatieve wagens verjongt Lekkerland ruim 1/5 van het wagenpark. Lekkerland is voortdurend op zoek naar nieuwe, slimme oplossingen om de logistieke dienstverlening te optimaliseren. Deze investering verstevigt Lekkerland zijn positie als koploper in fijnmazige stadsdistributie.
Zo heeft het bedrijf met deze trucks nog tot en met 2029 toegang tot de zero-emissiezones in binnensteden. Als full-service dienstverlener kijkt Lekkerland uiteraard vooruit en is druk bezig met duurzame initiatieven om in de nabije toekomst klanten in stadscentra van dienst te kunnen zijn. Lekkerland heeft duurzaamheid hoog in het vaandel staan en doet er alles aan om ‘your most conveniënt partner’ te zijn én te blijven. Voor het succes van de klant en een sterke, duurzame relatie.