Aanmelding Mercedes-Benz Experience
‘Van petrolhead tot electrohead’
Bent u geïnteresseerd in de toekomst van mobiliteit? Wilt u kennismaken met alle aansprekende elektrische modellen van Mercedes-Benz en de EQE SUV, EQS SUV en de EQV in het bijzonder? En kijkt u uit naar een echte experience, waardoor u klaar bent voor de toekomst? Graag nodigen wij u uit voor een bijzondere Mercedes-Benz Experience.
Speciaal tijdens deze avond zullen Werner Budding en Dick Braakhekke (beide bekend als autojournalist) een een inspirerende presentatie geven met als thema: ‘Van petrolhead tot electrohead’. Beide autojournalisten nemen u mee in de historie van de automobiel en Mercedes-Benz in het bijzonder en het verloop van de elektrische auto. Hoe de Texaanse olie-industrie de opkomst van de elektrische auto eind negentiende eeuw de kop in drukte, hoe dat eind negentiger jaren van de vorige eeuw opnieuw gebeurde met de GM EV1, een revolutionaire elektrische auto. We eindigen met waar we nu staan, dat de EV niet meer is weg te denken; het gaat gebeuren, of je wil of niet. En eigenlijk is die elektrische auto hartstikke leuk, ook voor autoliefhebber.
Uiteraard zorgen wij voor een aangename setting met een hapje en drankje! Zien we u, samen met een introducé ook? Meld u hieronder aan!
Datum | donderdag 21 maart 2024 |
Tijd | van 19.00 tot 21.00 uur |
Locatie | Wensink Mercedes-Benz Venus 1 8448 CE Heerenveen |
Werner Budding
Presentator, automotive journalist en specialist in e-mobility, is bekend van onder meer de programma’s Autovisie TV, RTL Autowereld, bij Talpa presenteerde hij Werner’s Garage en momenteel presenteert Werner het derde seizoen van auto- reisprogramma De Mooiste Wegen op RTL4.
Op jonge leeftijd had hij één droom, een autoprogramma maken Die droom is inmiddels meerdere keren uitgekomen. Na jaren als journalist bij De Telegraaf te hebben gewerkt, is het presenteren van tv-programma’s en het maken van online content zijn vakgebied. Budding heeft zichzelf als specialist van elektrische auto’s neergezet, en is een kenner van de transitie naar CO₂-neutrale mobiliteit. Hij komt voor zijn programma’s op de verste uithoeken van de wereld. Een breed georiënteerde, nieuwsgierige journalist, die het onbekende niet schuwt.
Dick Braakhekke
Dick Braakhekke begon zijn carrière als autojournalist bij het meest invloedrijke automagazine van Nederland: Autovisie. Ook presenteerde hij er een TV-programma over auto’s. Vervolgens leidde hij de PR-afdeling van General Motors in Nederland om drie jaar later over te stappen naar een start-up dat verantwoordelijk was voor de import van drie premium merken in Europa: Hummer, Corvette en Cadillac. Hij was verantwoordelijk voor alle communicatie in 27 EU-landen. Zo’n 13 jaar geleden startte Dick zijn eigen pr-bureau, nationaal en internationaal Hij ondersteunt een aantal mooie gevestigde merken en nieuwe Aziatische merken die de stap naar Europa wagen.
Aanmelding Mercedes-Benz Experience
Helaas, de aanmeldingen voor de Wensink Mercedes-Benz Experience zijn nu gesloten; wij verwelkomen u graag bij de volgende editie.